Patutlah Jihan Muse steady je masa mengacara Gegar Vaganza

5:14 PM 0 Comments A+ a-

Fai tak tahu pun sebenarnya ada Gegar Vaganza ni. Dah lama sangat tak tengok tv. Hehe.. Sabtu lepas secara tak sengaja tertengok. Baru Fai tahu rupanya Jihan Muse ni tengah pregnant. Fai pun ape lagi, pergilah stalker instagram si Jihan ni.. Hihihi...










Sejak dari dulu lagi, Fai memang suke tengok Jihan mengacara dalam Gegar Vaganza. Besttt tengok dia digandingkan dengan Nabil, kalau takde dua orang ni. memang takde seri lah gegar Vaganza tu. Hihi... Ni tengah pregnant pun si Jihan ni masih aktif lagi

Rupanya ambil Shaklee

Memang Fai tak terkejutlah kenapa dia aktif.

Fai masa pregnant, tengah sarat pun masih cod vitamin lagi.

Itulah effect luar biasa Set Hamil Shaklee ni

Rasa bersalah kalau Fai tak kongsikan benda ni pada anda semua





Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi:
Fai Nardir
Hp: 019-7428120
Email: nnurfairuz@gmail.com

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)