Dalam Vivix ada Anggur.. Tapi apa bezanya anggur dalam Vivix dengan anggur biasa??

1:15 PM 0 Comments A+ a-

APA BEZA ANGGUR DALAM VIVIX DENGAN ANGGUR BIASA?

Ada yg cakap, "bahan utama Vivix tu anggur je kot.. campur itu ini sket, jual overpriced". Eh, tau ke dalam Vivix tu anggur jenis apa? Nama dia Anggur Muscadine. Agak-agak, ada jual kat mana-mana pasaraya kat Malaysia? Kalau ada pun, harga dia sekilo dalam RM100. Agak-agak, berapa kilo kita nak beli untuk betul-betul badan kita dapat manfaatnya?

 



Apa hebatnya Anggur Muscadine ni?


๐Ÿ‘‰Ia mempunyai lebih dari 1 kromosom yg mengukuhkan profil polifenolnya untuk membantu penjagaan kesihatan manusia.
 
๐Ÿ‘‰Ia mengandungi asid ellagik yang sangat pekat yang mana phyto-nutrient ini tidak dijumpai dalam mana-mana anggur lain. Unsur inilah yang menjadikan Anggur Muscadine mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, serta mampu menjadi antivirus & antibakteria.
 
๐Ÿ‘‰Untuk menghasilkan Vivix, Anggur Muscadine ini diekstrak melalu kaedah 'cold extract' bagi memastikan kandungan resveratrol & kebaikan polifenol anggur ini terpelihara & masih tulen untuk dinikmati oleh pengamal Vivix.
 
๐Ÿ‘‰Anggur Muscadine ini kemudiannya digabungkan bersama Elderberry Eropah, Purple Carrot & Polyganum Caspidatum untuk menghasilkan Vivix yg 'ajaib'.







Apa lagi sebenarnya yang hebat tentang Vivix ni sehingga ia mampu;

✔️mengawal & merendahkan paras gula dalam darah bagi pesakit diabetes,
✔️mengurangkan paras kolesterol jahat & tekanan darah,
✔️menghalang pertumbuhan & perebakan tumor/sel kanser,
✔️menghalang alzheimer,
✔️mengurangkan pigmentasi, jeragat & bintik penuaan,
✔️mencegah masalah prostat,
✔️mengurangkan kelemumur & rambut gugur,
✔️mengurangkan komplikasi buah pinggang,
✔️mengurangkan kesan SLE/auto-immune,
✔️menjadikan tubuh kita 25 tahun lebih muda & bertenaga.

 

Kebanyakan produk komersil di pasaran sebenarnya memberikan kesan tenaga kepada penggunanya disebabkan oleh kandungan gula yang tinggi di dalamnya. 


Namun, TIDAK bagi Vivix. Campuran botanikal 100% dari bahan aktif semulajadi antara Anggur Muscadine, Lobak Ungu, Elderberry Eropah serta Polyganum Caspidatum menjadikan Vivix cecair supplement antioksidan yg PALING LENGKAP & BERKESAN. Bukan sekadar omong kosong tau. Tapi lengkap dengan kajian klinikal & Landmark Study tau. Testimoni orang yg dah merasai kehebatan Vivix ni laaaagi la beribu-ribu dah.
 

Jika anda BELUM PERNAH rasa & amalkan sendiri Vivix ni, anda BELUM LAYAK untuk menilai kehebatan sebenar Vivix


Jangan bandingkan harga Vivix dengan mana-mana produk kesihatan komersil mahupun produk MLM lain. Sebab memang tak ada yang setanding dengan Vivix dari segi keberkesanannya. Belum ada tau mana-mana jenama lain yg mampu mengeluarkan produk sehebat Vivix. Kalau ada pun satu hari nanti, mesti akan berganda-ganda harganya. ๐Ÿ˜Ž





credit info: Irda Bay rakan Shaklee Fai.. Fai sukaaa baca setiap yang dikongsikan beliau. Fai share info di sini, mudah2an lebih ramai yang tahu tentang khasiat Anggur dalam Vivix ni.



Semoga bermanfaat untuk semua







Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi:
Fai Nardir
Hp: 019-7428120
Email: nnurfairuz@gmail.com


Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)