Betul ke bagus sangat Kolagen Shaklee ni?

3:23 PM 0 Comments A+ a-

Betul ke bagus sangat Kolagen Shaklee ni..??
Dah la mahal..
Kang dah beli tak berbaloi pulak..



Meh tengok real life testimoni ni..

Agak²nya lah, berbaloi tak..??
Kalau dulu kulit muka PENUH JERAWAT..
Lepas tu ade KESAN JERAWAT BERLUBANG pula tu di muka..
Lepas ambil Kolagen Shaklee, muka jadi bersihhh. Jerawat pun takde..
Paling bestttt, kesan kawah tu semua hilang.
Licinnnn bersihhh je kulit muka. Macam tak percaya sebelum ni kulit muka seteruk tu..







Agak² berbaloi tak laburkan rm500++ sebulan untuk dapatkan kulit muka macam ni..??







Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi:
Fai Nardir
Hp: 019-7428120
Email: nnurfairuz@gmail.com

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)