Ostematrix bukan sekadar kalsium..!!

3:37 PM 0 Comments A+ a-

Pil kalsium Shaklee ni namanya Ostematrix. Tapiii ianya bukan kalsium semata-mata. Ostematrix Shaklee mengandungi MAGNESIUM. Kerana inilah ianya TIDAK SAMA dengan pil kalsium yang berada di pasaran..


 


Kalau korang nak tahu, magnesium ni ION POSITIF NO.2 TERPENTING DALAM BADAN... 

Fungsi magnesium dalam Ostematrix ni :

1. Menggalakkan komposisi tulang dan rawan.
2. Menggalakkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga.
3. Membantu dalam pengecutan saraf dan otot.
4. Menstabilkan denyutan jantung.
5. Memudahkan rembesan keluar sisa, dari perut dan usus.

.

Sebabbb tu lah sesiapa yang ambil  Ostematrix ni sebelum tidur akan dapat kesannn seperti di bawah : 

1. TIDUR LENA : sebab denyutan jantung stabil... Pengecutan saraf dan otot stabil..

2. Bila BANGUN pagi RASA SEGAR : sebab Ostematrix ni membantu enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga..

3. MELAWASKAN : sebab Magnesium dalam Ostematrix memudahkan pengeluaran sisa dari perut dan usus..
.

Malam tadi sebelum tido, Fai telan 5 biji Ostematrix.. Extra sebiji daripasa biasa. Seharian melayan karenah Muhammad nak tukar bulan, sampai sakit-sakit badan dibuatnya. Sabarrr je lah ibunya... Hihi.. Bangun pagi memang segar, macam magic.. hilang sakit-sakit badan. Yang Fai perasan, pagi tadi pembuangan SANGAT LAWAS..!! Rasa semua sisa² yang tak diperlukan dah pun habisss dikeluarkan dari badan... Rasa ringan je perut ni. 

.

Korang wajibbb cuba Ostematrix ni..
Memang tak rugi..
Telan 4 biji sebelum tido, inshaaAllah esok pagi dah boleh rasa kesannya..



 

"Nak cuba, tapi takuttt mahal la..."

Ehh, tak la.. Ostematrix ni cuma RM61 sebotol...

Nak lagi murahhh, beli 2 botol..
Diskaun 5%.. 😊




Fai Nardir

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)