Sesi Latihan PERCUMA untuk ahli baru

4:19 PM 0 Comments A+ a-

Sesi Latihan PERCUMA untuk ahli baru... Best ke best..?? Hihihi... Walaupun latihan ini adalah Latihan Pengedar Baru, tapi Fai sempat juga luangkan masa ke sini. Refreshhh balik apa yang dah belajar dulu. Sekarang ni siapa yang baru mendaftar ahli, memang untung. Pihak syarikat dah pun sediakan sesi latihan khas untuk pengedar baru. Dalam sesi latihan itu akan diajar bagaimana kita nak bermula dengan Shaklee, tentang latar belakang syarikat dan juga serba sedikit tentang produk. Dulu masa zaman Fai, nak ke NDT (latihan pengedar baru) ni kena bayar tau, RM40.. Sekarang ni boleh pergi secara PERCUMA je... Memang berbaloi-baloi...

Kenapa Shaklee mengadakan sesi Latihan Pengedar Baru ni..?? Tujuannya bila kita dah mendaftar, takde lah kita tergapai-gapai tak tahu nak buat apa kan. Biasanya untuk ahli baru yang betul-betul serius berbisnes, Fai akan bawa mereka bersama-sama ke sesi latihan pengedar baru ni. Dan selepas itu Fai pula yang akan ajar dan pantau ahli baru tadi untuk dia DUPLICATE semula apa yang Fai dah buat...






Macam biasalah, Adam setia menjadi bodyguard ibu. Hihihi... Hari ni adam sangat behave, main dengan auntie Fiona, main dengan atok "guard"... Esok ibu upah mandi kolam ye... 😊😊😊




Entah apa agaknya yang dibualkan tu... Hihihi...







FAI NARDIR
KEY COORDINATOR JUN'16

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)