Tips agar tidak culas makan vitamin

12:01 AM 0 Comments A+ a-

Korang jangan terkejut tengok vitamin Fai yang sebakul ni tau... Hihihi.. Bil dah banyak sangat vitamin yang kena makan, kadang-kadang ada vitmin yang Fai termiss makan. Tips yng Fai boleh share dengan korang, letak vitamin tu dekat tempat yang kita senng nak capai contoh sebelah katil ke, kat meja makan ke... 





Macam Fai, mana vitamin yang kena ambil selepas makan Fai akan letak di kawasan dapur. Fai letak kat meja makan. Vitamin yang kena ambil sebelum tidur, Fai letak kat atas meja kecil tepi katil. Takde lah terlupa makan vitmin lagi. Hihi...





I'm more than willing to help,


FAI NARDIR
Email: nnurfairuz@gmail.com

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)