Dulu kulit muka gelap, kusam tak bermaya... Sekarang...........

12:03 AM 0 Comments A+ a-

Belanja Real-life Testimoni daripada anak buah Shaklee Fai, Halimahtus Saadiah... Korang sendiri bandingkan perbezaan kulit muka beliau sebelum dan selepas berShaklee...


"Dulu vs sekarang... Kalau tgk dulu,Allah sedihnyaa kulit mcm tu..yelahh dulu aktif sukan,tak ambil port langsung bab penjagaan kulit..orang kata 'main sebat je'... Nasib baik sekarang dah ada perubahan ,ada jugak org nak ambil jadi isteri...kihkih! Terima kasih shaklee,kerana buat diriku begitu berharga..."






Nampak tak perbezaan kulit muka beliau? 

Dulu kusam, gelap, tak bermaya.. Tapi sekarang memang cunnn... Berseri-seri.. Putihhh...

Nak cantik bukan sehari dua. Hari ni makan supplement,  esok lusa dah nampak cantik. 

Nak cantik dengan Shaklee kena SABAR. KONSISTEN makan vitamin setiap hari, ikut jadual cara makan vitamin yang diberikan.. InshaaAllah korang akan dapat kulit muka yang diidamkan... 


Tak nak ke transform cantik macam Puan Halimah kite ni..?? Fast action, fast result..!  (>____<)






Feel free to contact Fai ya..



I'm more than willing to help.. 


FAI NARDIR 
#ShakleePasirGudang

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)