7 tahun terseksa akibat salah guna produk.. Alhamdulillah, kini kulit muka beliau sihat secara semulajadi dengan Shaklee..

2:43 PM 0 Comments A+ a-

7 tahun terseksa akibat salah guna produk.. Alhamdulillah, kini kulit muka beliau sihat secara semulajadi dengan Shaklee..

Fai tak dapat nak upload video pengakuan sebenar beliau..
Korang boleh KLIK link di bawah dan dengar sendiri pengakuan daripada beliau...

Selepas 7 Tahun Terseksa... Alhamdulillah kulit beliau semakin pulih selepas 4-6 bulan KONSISTEN dengan Shaklee..

  

Fai dulu pun ada masalah kulit muka. Suka berjerawat kat dahi, pipi dengan dagu. Lepas satu, satu jerawat akan muncul. Merah dan besar-besar pula tu. Sendiri tengok muka kat cermin rasa malu, apatah lagi setiap kali nak keluar rumah... Macam-macam produk yang Fai cuba, tapi semua tu jenis yang sapu luaran je. Pencuci muka, toner, cream.. Semuanya tak berkesan. Alhamdulillah sejak konsisten dengan Shaklee, masalah jerawat Fai semakin beransur pulih dan sekarang ni Fai takde masalah jerawat lagi. Syukurrrr...



Kat bawah ni antara pilihan set kulit yang korang boleh pilih mengikut kesesuaian budget korang. Yang pentig, korang kena dapatkan KONSULTASI CARA MAKAN VITAMIN YANG BETUL barulah masalah kulit korang tu dapat diatasi.



 


Tak tahu nak pilih yang mana? Feel free to contact Fai ya..


Jaminan consultation terbaik untuk korang semua...






Fai Nardir
I'm more than willing to help
Contact No: 019-7428120
Email: nnurfairuz@gmail.com

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)