Sarapan berkhasiat, Sirap VIVIX Shaklee...

11:27 AM 0 Comments A+ a-

Korang dah sarapan? 
Pagi ni Adam sarapan SIRAP VIVIX dengan karipap.. Hihi...

Sejak nak wean off kan Adam ni, setiap hari memang Fai akan buatkan dia air sirap. Sirap tu takde rasa pun. Warna merah tu sebagai syarat je. Tak elok budak-budak bagi minum manis-manis, nanti boleh jadi hyper. Nak jadikan sirap tu berkhaisat, Fai tambah setitik Vivix. Takpe setakat nak bagi si kecik ni setitik Vivix je. Hehehe... Sekurang-kurangnya dia dapat lah khasiat dari Vivix tu...







Nak order supplement terbaik Shaklee contact ibu Adam ye (>____<)







Fai Nardir
I'm more than willing to help





Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)