Jatuh Cinta dengan masker Vivix..

9:37 AM 0 Comments A+ a-

Pertama kali bermasker dengan Vivix, dua minggu lepas. Takde keje kat kampung, kita pun bermasker lah. Hihihi... 

Testimoni yang dah pernah bermasker dengan Vivix:

"Masa pakai tu memang horor sikit.. Kalau suami balik rumah pun boleh pengsan tengok muka si bini ni ha.. haha.. Tapi lepas cuci, HASILNYA MACAM BUAT PLASTIC SURGERY! ewahhhh overclaim sangat hahahha.. Tapi memang syokkkk weh! KUKIT RASA SANGAT LEMBUTTTT.. glowingggg dan licinnnn.."

Memang Fai teruja bila baca testimoni ni. Masa tu, Fai pakai masker Vivix dalam sejam je. Tak sabarrr nak tengok apa hasilnya. Hihihi.. Senang je, sapu Vivix tu nipis-nipis keseluruh muka. Lepas sejam, basuh muka dengan pencuci...




Muka kemerahan sebab warna merah Vivix



Pagi ni kali kedua Fai bermasker dengan VIVIX... Tapi kali ni tambah Collagen Powder pula, kasi teganggg muka. Serius memang besttt weh masker VIVIX ni...

Fai ade kesan parut jerawat kat bawah dagu, kemerahan dan berkudis sebab tangan ni gatal suka dok kopek kudis tu. Hihihi... Dah sebulan tak hilang-hilang. Fai sendiri tengok muka kat cermin pun rasa "geli" 😣

Alhamdulillah lepas bermasker Vivix hari tu, kesan parut jerawat tu semakin kecuttt. Lepas tu setiap hari Fai sapu dengan HerbalBlend dan Vitamin E...

Syukurrr parut jerawat tu dah semakin pudarrr. Lagi sikittt je nak hilang. Boleh la fefeling retisss time adik kawen nanti. Kikiki... (Kite pulak yg over)






Korang yang ade Vivix tu kalau rajin, buatlah masler Vivix ni ye... Memang bestttt sangat kesannya. Buat seminggu 1-2 kali pun dah cukup. 








Fai Nardir
I'm more than willing to help

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)