Biskut Crunchy Nestum... Senang dan sedapppp...

1:03 PM 0 Comments A+ a-

Kisah sebelum cuti Deepavali hari tu. Kebetulan bahan-bahannya semua ada.. Fai pun buatlah biskut ni. Main campak-campak je. Adam jadi assistant. Bukan main suka lagi dia. Fai pregnant kali ni suka buat kuih pula. Hihihi...


Resepi Asal





Yang lain semua Fai ikut, cuma tambah serbuk koko je.. Memang crunchy sangat biskut ni. Krup krap krup karp bila mengunyah. Sedappp sebab ada nestum. Suka pula si Adam makan biskut ni. Dia siap beranagan kononnya buat kuih raya macam dalam cerita Upin Ipin tu. Hehehe...

Jom tengok reaksi si Adam tolong ibunya buat biskut..













Tak sempat masuk balang, Adam dah ngappp dulu.. Hihihi...



Cubalah Resepi ni, memang sedapppp...








FAI NARDIR
Email: nnurfairuz@gmail.com

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)