Jom bermasker dengan Collagen Powder Shaklee sebelum tidur

10:17 PM 0 Comments A+ a-

Beberapa hari ni Fai rajin pulak nak bermasker sebab nak hilangkan parut jerawat kat dagu. Hihihi... Hari ni masuk hari kedua bermasker dengan Collagen Powder Shaklee. Sekejap je, pakai dalam 15-30 minit sebelum tidur. Dah kering, lepas tu basuh muka macam biasa. Bila pakai masker collagen ni, muka kita akan rasa tegang sangat. Lepas basuh tu memang rasa freshhh. Yang bestnya lagi, bila pakai masker collagen ni...esok bangun pagi muka kita akan rasa freshhhh sangat dan langsung tak berminyak. Nak telan collagen tak boleh lagi buat masa sekarang, so kita bermasker je lah ye. Hihi... Kalau ikut Fai, sepeket Collagen Powder Shaklee tu boleh guna untuk 7-10 kali masker.



Cara bermasker dengan Collagen Powder Shaklee ni senang je. Macam Fai, sepeket Collagen Powder tu Fai tuang di dalam bekas kedap udara macam gambar bawah ni... dan simpan dalam peti ais...





1. Ambil sesudu kecil collagen menggunakan sudu KFC (alah, sudu yang kita guna untuk makan coleslaw tu 😁)... Fai guna sudu ni sebab senang nak sukat. Takdelah terkurang sangat atau terlebih sangat serbuk collagen yang kita gunakan tu nanti.

2. Kemudian tuang serbuk collagen tadi atas piring/dalam mangkuk. 

3 (i). Basahkan muka, kemudian terus je sapukan serbuk collagen powder shaklee tu keseluruh muka.

ataupun,

3 (ii). Tuang sedikittt air ke dalam piring/mangkuk yang dah berisi serbuk collagen tadi dan kacau rata. Sapukan ke seluruh bahagian muka. 




credit picture : Ladysara 



4. Tunggu dalam 15 ke 30 minit. Sampai kita rasa kulit muka betul-betul tegang.

7. Kemudian, bilas dengan air yang bersih atau guna pencuci muka.


Korang yang ada masalah parut jerawat/jeragat, cubalah masker Collagen Powder Shaklee ni. InshaaAllah kesan jerawat/jeragat tu akan semakin semakin pudar.













Fai Nardir
I'm more than willing to help

Rahsia Cantik bakal pengantin dengan Shaklee Collagen Powder

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)