3 "sekawan" untuk kesihatan OPTIMUM

6:46 PM 0 Comments A+ a-

Semalam jiran sebelah rumah ibu kat kampung bagi buah naga 8 biji.. rezeki... manisss buahnya, sedapppp. lepas lunch tadi, makan vitamin 3 "beradik" tu, buka peti ais tengok ada buah naga. Terus ngap masuk mulut. Habis 2 biji Fai makan sorang. hihihi... Korang tau tak buah naga ni banyakkk khasiatnya untuk ibu hamil. Kfm ,,c,c,ckr jjjkejerjm,,.lg





Nak share sikit tentang vitamin 3 "beradik" ni...


Set Asas Kesihatan Optimum

Dari sebelum kahwin, dah berkahwin, pregnantkan Adam sampai lah sekarang.. 3 vitamin ni masih menjadi TEMAN SETIA Fai setiap hari. Alhamdulillah Fai dah lamaaa tak ke klinik. Syukur dengan nikmat sihat yang dipinjamkanNya 😊

Siapa lagi yang sesuai ambil 3 sekawan ni?

❤ IBU HAMIL - untuk kesihatan Optimum sepanjang kehamilan. HB cantik, kurang alahan ketika hamil, bertenaga.
❤ IBU MENYUSU - untuk memastikan susu yang diberikan kepada bayi BERKHASIAT dan si ibu tetap kekal bertenaga walaupun penat menyusukn bayi.
❤ LELAKI dan WANITA yang ingin kekal SIHAT dan BERTENAGA sepanjang hari.
❤ sesuai juga untuk anda yang KERAP MAKAN DI LUAR kerana vitamin-vitamin ini membantu untuk MELENGKAPKAN MANA-MANA NUTRISI YANG "LOMPONG" di dalam badan kita


Pilihlah supplement terbaik untuk anda dan keluarga.. Pilihan Fai, semestinya Shaklee.. JENAMA TERKEMUKA yang sudah berada 100 tahun di pasaran 😊









Fai Nardir
I'm more than willing to help

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)