Rahsiaaaa ESP mengembalikan SERI WAJAH? Kulit kusam menjadi semakin BERSERI-SERI sehingga ada yang sangkakan anda adalah seorang anak dara... WOW..!!

6:12 AM 0 Comments A+ a-

Rahsiaaaa ESP mengembalikan SERI WAJAH?? Kulit kusam menjadi semakin BERSERI-SERI sehingga ada yang sangkakan anda adalah seorang anak dara... WOW..!!

Macam tak percaya je kan? Tapi itulah kenyataannya. Cuba baca fakta -fakta dibawah ni..

Masalah Kulit Berjerawat:

Kajian American Journal of Clinical Nutrition terbitan Julai 2007 menunjukkan kaitan antara makanan yang rendah dengan indeks glisemik dan pembaikan masalah jerawat. Kajian mendapati dalam tempoh 12 minggu, jerawat berjaya dikurangkan dengan lebih baik di kalangan kumpulan peserta yang mengambil makanan dengan kandungan glisemik gula yang rendah berbanding kumpulan yang mengambil makanan yang tinggi dengan karbohidrat. Secara umumnya, selain makanan berkarbohidrat ringkas yang tinggi, pengambilan makanan tinggi lemak tepu, makanan berminyak dan bergoreng, bergula akan memberi impak yang lebih ketara kepada masalah jerawat.


ESP adalah PILIHAN TERBAIK kerana INDEKS GLISEMIKNYA yang RENDAH. Iaitu cuma 39 sahaja.



Masalah Kulit Kusam:

Korang tau tak? kulit menjadi kusam mempunyai kaitan dengan zat yang diperolehi oleh kulit seseorang. Kalau korang semua nak tahu, kulit muka kita boleh bertukar dalam masa 21 hari. Sel kulit muka kita hidup selama 21 hari dan kemudian akan bertukar kepada sel baru. Jika kita tidak mengambil makanan yang berzat, bagaimana kolagen boleh terbentuk? Bagaimana sel kulit baru nak bertukar dengan sel kulit yang lama? Sebab tu kulit nampak kusam.

Korang tau tak bahawa sel terbentuk dari protein. Kekurangan protein pula akan menyebabkan kekurangan kolagen dalam badan. Dari mana datangnya sumber protein? Dari ikan, ayam, telur, kekacang. Korang tau tak? Protein tidak dapat hidup dalam suhu yang tinggi. Bila kita masak, kita mestilah akan masak makanan tu sampai mendidih kan? Secara tak langsung protien akan mati. Protein hidup dalam suhu tidak lebih dari 37*celcius. Jadi, kita cuma dapat rasa sedap je, tapi zatnye dah hilang.

Sebab itu kita digalakkan mengambil supplement protein. Apabila sel mendapat cukup protein, setiap 21 hari, sel baru akan tumbuh bagi menggantikan sel yang lama dan secara tak langsung wajah akan nampak lebih berseri.


Ambillah protein dari sumber tumbuhan-tumbuhan kerana ianya lebih selamat dan berkesan berbanding protein dari sumber haiwan.

Pilihan Fai, semestinya ESP SHAKLEE (Soy Protein Isolate)



Sumber: protein TERBAIK. Protein soya yang ASLI dan NON-GMO  Dihasilkan dibawah kawalan IPP (Identity Preservation Program) - penghasilan kacang soya ini DIPANTAU KETAT pada setiap peringkat dari penanaman sehinggalah sampai kepada pengguna. DIPROSES DENGAN AIR (bukan dengan bahan kimia) bagi MENGEKALKAN SUMBER SEMULAJADI ISOFLAVONES.




Masih tak percaya ESP membantu dalam merawat masalah jerawat dan masalah kulit kusan? 
Mari baca apa kata mereka yang dah pun ambil ESP 

















Ramai yang sangattttt berpuas hati dengan ESP. Cuma setin ESP, tetapi banyakkkkk manfaatnya.. Untuk sihat, untuk diet, untuk TENAGA, untuk MILKBOOSTER, pudarkan parut STRETCHMARK, untuk kembalikan kulit kusam menjadi semakin BERSERI-SERI, kulit muka semakin gebuuuu dan anjal, menghilangkan parut jerawat... Banyakkk lagi lah.. 






Fai Nardir
I'm more than willing to help


Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)