2 sebab UTAMA "supermom" perlukan ESP Shaklee

8:58 AM 0 Comments A+ a-

Esp Shaklee sangattttt popular terutama di kalangan para ibu, tak kira lah samada seorang surirumah atau ibu yang bekerjaya. Kerana para ibu ni banyakkk menggunakan tenaga untuk tugasan seharian. Kalau yang surirumah tu, dari celik mata sampai malam nak tidur, kerja rumah tak settle2.. Yang bekerjaya pula, mana nak uruskan rumahtangga lepas balik kerja, nak masak, nak membasuh.. Jadi ESP ni memang PILIHAN YANG SANGAT TEPAT untuk Supermom. Majoriti ibu-ibu ini pasti akan restock ESP 2 Tin sebulan. Jom kita tengok DUA SEBAB UTAMA Kenapa Supermom Perlukan ESP Shaklee...

1. Bantu ibu lebih BERTENAGA kerana Esp Shaklee ni rendah indeks glisemik iaitu 39. Ia Makanan yang mengandungi indeks glisemik rendah, glukosnya akan dilepaskan secara sedikit demi sedikit di dalam darah. Seterusnya ia MENGAWAL PARAS GULA dalam darah dan membebaskan TENAGA BERPANJANGAN. Sebab itulah ibu2 yang minum Esp ini akan berasa bertenaga dalam masa yang lama.




2. Kandungan ESP Shaklee yang tinggi protein soya semulajadi (nonGmo), dengan asid amino lengkap ini membuatkan ESP adalah pilihan bijak ibu yang inginkan KULIT HALUSSS MULUSSS selembut kulit bayi. Bukan overclaim ye, tapi REALITI. Majoriti ibu2 yang konsisten dengan ESP ni, dah tak perlu make up tebal2... Cukup dengan bedak nipis ja.. Sangat sesuai dengan gelaran "supermom"... Yelah, bila dah jadi ibu ni..memang kita akan kurang masa untuk diri sendiri. Bila tiba masa anak meragam, nak berbedak pun tak sempat tau... Jadi, ESP ni sebagai penyelamat. Ta nak lah bila dah ada anak, penampilan pun ke lauttt. Ye tak..???














FAI NARDIR
I'm more than willing to help
Email: nnurfairuz@gmail.com

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)