Testimoni Efek Vivix... Kulit GLOWING, nampak lebih MUDA, legakan keradangan, susu ibu banyakkk...

8:30 AM 0 Comments A+ a-

Testimoni efek vivix. WAJIB ada dalam setiap rumah kerana Vivix untuk semuaaaa golongan.. Yang sakit, yang nak banyakkan susu ibu, yang nak cantik glowing, yang nak nampak AWET MUDA... Semua perlukan Vivix.. 




Fai mula ambil Vivix masa dalam pantang. Mulanya agak takut juga, kerana takut effect pada susu kerana Fai fully breastfeeding... Tapi sebaliknya pula.. Susu semakin MELIMPAH RUAH BANYAKKKK... Sampai basah lencun baju. Syukur....

Adam pula, setiap kali Fai tengok dia macam lain je...cepat-cepat Fai akan bagi Vivix. Tapi tak banyak pun, secalit je..  Alhamdulillah Adam sangat serasi dengan Vivix. Demam cepat kebah, batuk selsema cepat reda. Hari tu Adam main sampai tersembam ke lantai, pecah bibir atas sampai berdarah. Fai cepat-cepat sapukan Vivix pada bibir Adam. Alhamdulillah luka di bibir Adam tak sempat jadi ulcer dah baik. Syukurrrr...


Banyakkkk lagi testimoni-testimoni besttt tentang Vivix ni. Barang BAIK, mestilah kesannya pun baik kan..?? Hihi... Fai akan kongsikan di entri yang lain ya...





Fai Nardir
KEY COORDINATOR JULY'15 (8 points)
I'm more than willing to help
Contact No: 019-7428120
Email: nnurfairuz@gmail.com

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)