Happy Belated Birthday!!! Sekejap je Adam dah 2 tahun...

8:30 PM 0 Comments A+ a-






24 Julai'13 - 24 Julai'15

Semalam genap Adam 2 tahun. Sekejap je masa berlalu. Sebab Adam jugalah ibu NEKAD WAHM. Resign dan buat Shaklee FULLTIME dari rumah. Dialah BODYGUARD ibu, "berkepit" je dengan ibu setiap masa. Ikut ibu pergi branch, COD vitamin, pos vitamin. Alhamdulillah, genap juga 2 TAHUN Adam FULLY BF. 

Syukur dengan rezekiNya..


Dah 2 tahun ni, akal pun dah banyakkk... Ada je yang nak dibuatnya. Kadang-kadang sampai Fai sendiri yang tak tahan, GERAMMM SANGAT..!! Kalau kena marah tu dah mula paham la juga. Fai akan explain kenapa Fai marah dia buat macam tu supaya dia lebih faham dan tak ulang lagi benda yang sama. Sekarang ni Adam cepat je ikut apa yang orang buat. Bila tengok papa pasang kipas, dia pun sibuk nak panjat tangga nak pasang kipas juga. Sekarang ni HOBI TERBARU vacum rumah. Pantang nampak sepah sikit, dia suruh buka pintu stor sebab nak ambil vacum. hihihi...


Adam Hussin... Semoga kamu membesar menjadi anak soleh yang boleh bahagiakan ibu dengan papa dunia akhirat, anak yang mendengar kata ibu papa, hormat orang tua, pandai ambil hati orang sekeliling, diberikan kesihatan yang terbaik dan sentiasa berada dalam lindungan Allah SWT..




Lots of heart emoticon,
Ibu n Papa







Fai Nardir
KEY COORDINATOR JULY'15 (8 points)
I'm more than willing to help
Contact No: 019-7428120
Email: nnurfairuz@gmail.com

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)