Bekas Kuih Raya "recycle"

Sekejap je dah seminggu kita beraya kan..?? Entri hari ini masih lagi berkisar tentang raya... Korang jangan terkejut jika beraya di rumah Fai, korang dihidangkan dengan bekas-bekas "terpakai" ini.. Hihi.. Tahun ni beraya guna bekas recycle je. Luar je nampak MEALSHAKE, PERFORMANCE DRINK, CINCH dengan ESP. Tapi dalamnya semua berisi kerepek. Senang sebab bekas ni tahan lasak. Kalau budak-budak datang beraya, diorang baling macam mana pun bekas tu tetap mantain cun. Cuma isi dalamnya je lah yang "hancur" sedikit. Hihihi... Fai label siap-siap atas penutup tu, senang oarang yang nak makan dah tahu apa isi dalamnya... (>___<)








Fai Nardir
KEY COORDINATOR JULY'15 (8 points)
I'm more than willing to help
Contact No: 019-7428120
Email: nnurfairuz@gmail.com

You Might Also Like

1 comments