Layan emosi dengan cerita Isteri Separuh Masa...

5:17 PM 0 Comments A+ a-

Malam tadi feeling romantik tengok cerita Isteri Separuh Masa di Astro.. Biasa Fai tengok cerita ni rasa menyampah dengan perangai si Zafril tu. Malam ni senyum sorang-sorang pula. Hehehe.. Dulu zaman study, Fai ni memang "hantu" novel. Sukaaa sangat baca novel, lepas tu feling sorang-sorang. Hihi.. Dah jadi mak orang ni, nak membaca pun tak sempat dah. Takde chance nak mengadap novel macam dulu sampai berjam-jam... 


Sekarang Fai jadi suka pula dengan lagu cerita ni. Jom layan liriknya.. Sesekali feling romantik :-)


Lirik Lagu Hujung Waktu

kau selalu meragukan
apa yang disembunyikan minda
oh selalu…….

kau selalu bertanyakan
apa benar ku rasakan cinta
oh selalu…….

Kurasakan tetapi ku hanya kaku
dan membisu kelu

aku cinta padamu
walau tiada lagi
hijau bumi masih terabadi

aku cinta padamu
biarpun bintang jatuh
langit gugur hingga hujung waktu

bila tahu isi hati
ku tahu kau akan lari pasti
ku rasakan

biar jadi tanda tanya
biar ku simpan di dada saja
ku rahasiakan

sampai mati masih ku membisu
walau aku merasakan
aku cinta padamu walau tiada lagi
hijau bumi masih terabadi

aku cinta padamu
biarpun bintang jatuh
langit gugur hingga hujung waktu

mengapa baru terjaga
mengapa baru ku sedar
melihat dunia ku
kian runtuh tanpamu

bodohnya ku menyendiri
segalanya ku sembunyi
namun ku harus luahkan jua

aku cinta padamu walau tiada lagi
hijau bumi masih terabadi
aku cinta padamu walau tiada lagi
hijau bumi masih terabadi

aku cinta padamu
biarpun bintang jatuh
langit gugur hingga hujung waktu





Gambar sekadar hiasan :-)






Fai Nardir 
KEY COORDINATOR MEI'15
I'm more than willing to help

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)