Adam Hussin "imam muda" ibu papa...

8:00 PM 1 Comments A+ a-

Sekejap je dah bujang anak ibu ni.. Dah setahun 10 bulan... Lagi 2 bulan lengkaplah tempoh penyusuan susu ibu untuk Adam. Semoga Adam Hussin membesar menjadi anak yang paham agama Islam dan membesar menjadi anak soleh yang boleh bahagiakan ibu papa dunia akhirat.



Sekarang ni bila Adam nampak je ibu dengan papa nak makan vitamin, cepat je dia datang nak suapkan vitamin kat mulut ibu dengan papa. Hihi.. Ada satu benda kena sorokkan dari Adam, dia pantang nampak NUTRIFERON. Memang dia sukaaa sangat-sangat. Boleh habis satu sachet tu dia makan sorang. MEALSHAKE dah jadi minuman feveret Adam, setiap pagi mesti request ibu nak mealshake...


Makin cerdik sekarang, ada je yang nak dibualkannya. Tahu minta maaf bila dah buat salah. Cepat je dia datang salam dan cium ibu bila dia ada buat benda yang ibu tak suka. Alahai anak... Nakal pun tetap menjadi penyejuk hati ibu papa...





Fai Nardir
KEY COORDINATOR MEI'15 (8 points)
I'm more than willing to help
Contact No: 019-7428120
Email: nnurfairuz@gmail.com

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)

1 comments:

Write comments
May 26, 2015 at 9:30 AM delete

diam tak diam dah besar dah anak fai ye..masuk dua tahun dah.semoga terus membesar jadik bdk bijak n soleh ye adam..=)

Reply
avatar