Terima kasih kerana "menghasut" saya... Dulu cuma baca je.. tapi bila sendiri dah gunakannya, terusss JATUH CINTA..

2:04 AM 2 Comments A+ a-

Selepas 3 hari menggunakannya, barulah Fai tahu kenapa Nutriwhite Deep Foaming Cleanser ni menjadi pencuci muka kegilaan wanita. Dulu Fai cuma baca je testimoni-testimoni pengguna yang dah gunakan Nutriwhite ni.. Masa baca tu pun dalam hati cuma berkata-kata "ye ke..??" Terima kasih juga kepada anak Shaklee Fai, Halimahtus Saadiah.. disebabkan "hasutan" beliau lah Fai bertekad beli pencuci muka Nutriwhite ni. Hihihi...


"Lepas ni aku tak nak lokek beli Nutriwhite.. Haaaaa... Dulu macam ye tak ye jer, sekarang TERUJAAAAA... Aduhai menyesal tak beli dari dulu"






Fai dah guna pencuci muka Nutriwhite ni 3 hari... Yaaa, fai pun menyesaaalllll sangat sebab lambattttt jatuh cinta dengan Nutriwhite ni. Menyesaaaaalllll sangat sebab dulu cuma "ye tak ye" je baca testimoni-testimoni mereka yang dah gunakan Nutriwhite ni. Kalau lah dari dulu Fai dah gunaaa, agaknya muka Fai ni dah lama licinnnn.. Takde dah rasa "kasar" kat bahagian hidung ni. Takde dah jerawat -jerawat halusss kat muka ni..

Hari PERTAMA pakai pencuci muka Nutriwhite ni, memang jakun. Sebab guna sikitttt je dah banyakkkk buih dan ckup sangat untuk basuh muka. Patutlah ada yang cakap pencuci muka Nutriwhite ni boleh tahan sehingga 14 bulan..!! Jimatttt la... Mula-mula lepas basuh muka, muka rasa berminyak sangat dan macam merenyam sikit di bahagian hidung. Fai biarkan je sebab ianya cuma HEALING KRISIS..

Hari ni, masuk hari ke-3 Fai gunakan pencuci muka Nutriwhite.. Memang terasa sanat PERBEZAANnya.. Kulit muka rasa lebih FRESHHH dan KURANG BERMINYAK. Yang bestttttnya, rasa "kasar" di bahagian hidung dah berkurang. Jerawat-jerawat halusss pun nampak semakin menghilang. Memang sangat puas hati... Fai yang tak rajin basuh muka terusss boleh jadi rajin. Sekarang ni, sehari sampai 3x Fai basuh muka. Hihihi... Dulu paling teruk pun sehari sekali je Fai akan basuh muka iaitu malam sebelum tidur.

Harga..?? Murahhhh je, satu tube cuma RM126.. 150g... dan boleh tahan sehingga 14 bulan. So, koran cuma spend RM9 sahaja setiap bulan untuk pencuci muka Nutriwhite ni. Memang jimatttt. Yang lagi besttt sebab Nutriwhite ni 100% SEMULAJADI, TANPA BAHAN KIMIA. Memang SELAMAT untuk kulit...







Bahan-bahan yang terdapat dalam NutriWhite Shaklee: 
Gabungan 16 ramuan botani yang mujarab

Bearberry – meringankan, melegakan dan mengurangkan keradangan

Soybean – mencerahkan, melembutkan, melembap dan mengurangkan tompok

Skullcap – meringankan, mengurangkan keradangan dengan flavonoid

Beech Tree – meringankan, meningkatkan proses semulajadi dan melegakan kulit

Strawberry Begonia -mencerahkan dan pigmentasi

Mullberry – mencegah kerosakan kulit dan melembap

Peony – mencerahkan, melembapkan dan mengurangkan keradangan

Rosemary – mengetatkan, merangsangkan dan mengurangkan keradangan

Aloe Vera – melegakan, melembapkan dan keradangan

Mountain Arnica – mengurangkan keradangan dengan flavones

Cat’s Claw – menegangkan dan menyegarkan dengan cotechin

Kudzu Leaf & Roots – menegang dan mengurangkan keradangan

Linden – menyuburkan dan menghidrat di peringkat dalam

Marshmallow – melembapkan dengan tanin

Seaweed – mengeluarkan, memelihara dan menegangkan

Green Algae – menyahtoksin dan melembapkan







Jujur Fai katakan yang Fai dah jatuhhh cintaaaa dengan pencuci muka Nutriwhite ni.. Tak nak dah tukarrr yang lain...







Fai Nardir
SENIOR COORDINATOR APRIL'15 (6 points)
I'm more than willing to help
Contact No: 019-7428120
Email: nnurfairuz@gmail.com

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)

2 comments

Write comments
Kakzakie
AUTHOR
April 27, 2015 at 9:10 AM delete

Wahh.. kalau sampai 14 bulan betul-betul jumat ni Fai:)

Reply
avatar
Fai Nardir
AUTHOR
April 27, 2015 at 3:11 PM delete

memang boleh tahan sampai 14 bulan kak sebab guna sikittttt je dah cukup.. banyak buih.. hihi...

Reply
avatar