Resepi Ayam Goreng Kunyit Paling Mudah

4:02 PM 0 Comments A+ a-

Tetibe hari ni teringin pula nak makan ayam goreng kunyit ala-ala kat restoten tu. Kebetulan ada ayam "chest" kat dalam freezer, apa lagi. Mulalah operasi memasak. Hihihi... Resepi ayam goreng kunyit paling mudah. Jom layannn....


Bahan-bahan:

Potong kecil ayam tersebut. Goreng dengan kunyit dan garam hingga masak. Angkat dan biarkan di tepi.

Tumis bawang besar yg dipotong nipis, lada merah dan lobak yg dipotong halus. Agak-agak dah layu, masukkan ayam goreng tadi ke dalam kuali dan gaul rata. 

Dah siappp... Senang je kan, hihihi...




Makan dengan nasi panas dan sup kosong. Memang sedapppp.. Fai suka makan carrot yang dimasak macam ni, carrotnya masih ranguppp.. Tak terlalu masak... Bertambah-tambah Fai makan nasi tadi. Hihi..




Fai Nardir
SENIOR COORDINATOR APRIL'15 (6points)
I'm more than willing to help




Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)