Instant Shawl, Denai Boutique

1:15 PM 0 Comments A+ a-

Fai memang dah lama cari instant shawl ni. Sebab senang nak pakai bila ada anak kecik. Hihi.. Hari tu jalan-jalan ke IOI Mall Putrajaya, secara "tak sengaja" termasuk la DENAI BOUTIQUE ni. Mulanya saje je nak cuba instant shawl Denai ni. Bila dah cuba, terusss JATUH CINTA.. Hubby pun cakap Fai pakai instant shawl ni cantik.. Alahaiii... Terpaksa lah beli dua helai. Hihihi...








Memang senanngggg sangat nak menggayakan instant shawl ni..  Sekejap je dah siap.. Lepas ni boleh la beli warna lain pula. Hihi...












InshaaAllah Mac nanti nak belikan anak cucu instant shawl ni untuk reward diorang.. (^___^)








Fai Nardir
Senior Coordinator Februari'15 (6pts)
I'm more than willing to help
Contact No: 019-7428120
Email: nnurfairuz@gmail.com

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)