Resepi Potato Fritters

8:00 AM 0 Comments A+ a-

Resepi ni Fai dapat dari anak buah Shaklee Fai, Nur Syafiqah. Iqa ni memang suka memasak. Ada je resepi yang beliau kongsikan di facebook dan instagram beliau. Bestnya bisnes Shaklee ni, kami bukan sahaja berkongsi tentang bisnes.. Malah lebih dari itu. Kami saling berkongsi resepi, berkongsi petua, berkongsi tips jaga anak demam... Eh, banyakkk lagi la yang kami saling kongsikan... Hihi... 


Jom tengok macam mana nak buat potato fritters ni...










Ni pula rupa Potato Fritters yang Fai dah buat.. Tapi Fai tak guna kentang yang bulat tu, Fai guna kentang goreng segera sebab kat rumah ni takde sagat. So, kita guna je mana yang ada. Hihi... Kentang tu Fai potong kecil-kecil baru campurkan dalam bancuhan tepung. Goreng garing-garing.. Memang sedappppp... Rangup sebab ada campur tepung jagung.. Adam pun suka. Hihi...




Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)