Pencuci Organik, untuk mandian kucing anda >>>BEBAS TOKSIK, KEPEKATAN BERGANDA, BIOSURFAKTAN, SEMULAJADI dan BEBAS FOSFAT..

11:30 AM 0 Comments A+ a-






Kucing kesayangan kami, Muizza ni memang dah selalu sangat dimandikan dengan Basic H. Muizza ni bulu putih, cepat nampak kotor. Dua minggu sekali WAJIB mandikan dia dengan Basic H... 3 titik Basic H campur dengan setengah baldi air. Memang bestttt... Buih banyak.. Gosok-gosok sikit je kat badan dia...  bilas dengan air... Bila dah kering, memang Muizza akan nampak PUTIH GEBU. BERSIHHH je... Dia pun nampak sangat selesa lepas kena mandi. Yelah, kucing pun ada perasaan jugak kan. Bukan manusia je... Hihi..




APA BASIC H tu..??? Meh Fai perkenalkan korang dengan BASIC H ni...


Nama penuh, Basic H Organic Super Cleaning Concentrate. Basic H ni salah satu produk pencuci dalam senarai Get Clean Shaklee. BEBAS TOKSIK, KEPEKATAN BERGANDA, BIOSURFAKTAN, SEMULAJADI dan BEBAS FOSFAT..







Antara kelebihan @ 1001 kegunaan BASIC H Shaklee

• Mencuci dan membersih sayur-sayuran dan buah-buahan daripada racun & bahan kimia.
• Mencuci dan membersih ikan, ayam, daging, makanan laut daripada bahan awet.
• Mencuci dan membersih makanan basah spt. Mee kuning, kuehtiau dsbnya daripada bahan awet.
• Mencuci dan membersih tempat dan peralatan memasak (terutama yang berminyak).
• Mencuci dan membersih bilik air, tandas, tangki, sinki, cermin tingkap, rak buku, almari dan etc.
• Mencuci badan, tangan dan kaki daripada daki kotoran, pijar lada, dakwat marker pen, minyak dan etc.
• Mencuci dan membersih lantai serta alat permainan.
Menanggalkan gula-gula getah pada baju dan etc.
Mengasah pisau.
• Membersih dakwat pen pada tangan, baju dan etc.
Menghapuskan kutu di atas kepala.
Terkena minyak, air panas atau melecur terkena benda panas.
• Menghindarkan dan membunuh serangga seperti lipas, nyamuk, semut, lalat dan etc.
• Demam panas (sebelum berjumpa doktor).
• Sakit gigi.
Gatal-gatal pada badan atau miang (masalah kulit).
• Ulser dan mulut berbau.
Penyubur tanaman dan penggembur tanah.
Menghilangkan karat dan daki pada barang kemas, jam tangan dan etc.



Ni baru sebahagian kegunaannya Basic H ni.. Ada beratus-ratus lagi kegunaan lain Basic H kerana ianya mempunyai 1001 kegunaan... Hihi...


Fai memang akan pastikan Baisc H ni sentiasa ada kat rumah. Sebab Basic H ni memudahkan kerja seharian terutamanya kerja-kerja di dapur... Fai biasa akan guna Basic H ni untuk basuh sayur, rendam ikan/ayam dari peti ais. Rendam kerak nasi.. Sembur semut.. Lap kesan berminyak kat dapur.. Ishkkk... Banyakkkkkk lagi la kalau nak disenaraikan kat sini. Hihi...


Basic H ni memang besttt... SEBOTOL cuma RM47 tetapi untuk 1001 kegunaaan. Hanya gunakan 2-3 titik sahaja sudah memadai kerana ianya SANGAT PEKAT.... Fai biasa guna sebotol tu tahan dalam 5-6 bulan. Memang berbaloi-baloi..






Fai CeritaCinta
Shaklee ID : 852741
HP & Whatsapp : 019-7428120
Email: nnurfairuz@gmail.com



*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)