Permata Hati Ibu

8:30 PM 1 Comments A+ a-

Buah hati pengarang jantung, ke mana-mana dia lah yang teman ibu.. Ada je keletahnya setiap hari yang buat ibu tersenyum. Sekejap je Adam dah 1 tahun 2 bulan. Sakit bersalinkan Adam pun tak hilang lagi.. Semakin hari semakin bijak. Ada je perkara baru yang Adam belajar. Semakin manja pun ye jugak. Hihi.. Semoga Adam Hussin membesar dengan sihat, jadi anak soleh yang boleh bahagiakan ibu dengan papa dunia akhirat...

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)

1 comments:

Write comments
September 23, 2014 at 11:20 AM delete

betul tu.. time time macamni memang saat2 paling bahagia tengok anak2 membesar depan mata dengan ketelah dan telatah diaaa. tidur comeyy.. cakap comeyy.. nangesss pun tetap comeyyy hihihihi

Reply
avatar