Mereka adalah tulang belakang Fai dalam Shaklee

2:08 PM 1 Comments A+ a-

Hari ni saje nak share orang "kuat" disebalik kejayaan fai dalam Shaklee.. 

Yang pertama tentulah my dearest hubby, Mr.Ayie.. Tanpa restu darinya, Fai tak kan berada di tahap sekarang. Dia lah yang tolong belikan vitamin kat branch, tolong pos vitamin, tolong COD vitamin. Dia juga yang tolong bagi idea untuk Fai coaching anak-anak buah. 

Yang kedua, my nyawa - Adam Hussin. Dia lah push factor Fai untuk WAHM. Tiada perasaan yang dapat digambarkan ketika ini kerana dapat melihat dia membesar di depan mata, dapat melihat detik pertama dia pandai melakukan sesuatu, dapat menyuap dia makan setiap hari.. Syukur sangat kerana dipermudahkan jalan Fai dengan Shaklee.. 



Ibu dah ayah.. Kerana doa mereka jugalah Fai berada di tahap sekarang. InshaaAllah Fai akan bawa mereka menunaikan umrah pada tahun 2015.. Ini sahaja yg dapat Fai lakukan untuk membalas jasa mereka berdua. 



My mentor, Cery Mamafaiz. Dialah "mama" Shaklee Fai.. Tanpa kesabarannya mendidik anaknya yg "manja terlebih" ini lah menyebabkan Fai berada di tahap sekarang. Ingat lagi, tahun pertama Fai terjebak dengan Shaklee. Dialah tempat Fai selalu mengadu.. Tapi sekarang anak mama ni dah besar, dah pandai berdikari. Hehe..

masa kelas kat KL. masa ni baru setahun jagung dgn Shaklee




Master Celebration Master Shareeza




Sesi Magic Melaka :-)



Semua anak cucu cicit piut Infinite Limit. Tanpa mereka, siapalah Fai.. Mereka adalah penguat semangat Fai, kerana mereka jugalah Fai berada di tahap sekarang. Kami bukan sekadar antara "upline" dengan "downline" tapi lebih kepada satu keluarga besar. Setiap kali jumpa, ada jer perkara yg akan dibualkan... Impian Fai untuk membantu mereka semua sama-sama merasa apa yang Fai dah rasa dengan Shaklee. Jika mummy boleh, anda pasti boleh. Ingat kata-kata ni, "anda semua lebih hebat dari Fai" (>___<)


Syawal 2013, masa ni masih cuti pantang lagi. Adam baru nak masuk 2 bulan

Sesi Magic Melaka.. semua ank cucu yg turun dari JB


Terima kasih kerana sentiasa menjadi tulang belakang Fai dalam Shaklee... Sayanggg anda semua..





Fai CeritaCinta 
Shaklee ID : 852741 
HP & Whatsapp : 019-7428120 
Email: nnurfairuz@gmail.com 

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)

1 comments:

Write comments
Fiza Rahman
AUTHOR
February 13, 2014 at 3:57 PM delete

Good luck Fai. Smoga dapat naik master ☺☺

Reply
avatar