Saya mahu hamil...

12:05 PM 6 Comments A+ a-



Hari ni xde idea nak menulis.. hehe... Cuma nak share satu zikir yg boleh diamalkan untuk mendapatkan cahaya mata. Anak tu sebenarnya rezeki. Allah lebih mengetahui apa yg terbaik untuk kita suami isteri. Cepat atau lambat PASTI ada hikmahnya. Tapi tak salah untuk kita berusaha. Salah satunya, boleh lah cuba amalkan zikir ni...



credit

 
“Ya Waahid!” 

Bagi pasangan yang belum mempunyai cahayamata dan tersangat ingin untuk menimangnya, amalkanlah zikir ini sebanyak 190x setiap kali selesai menunaikan solat 5 waktu selama satu bulan dan selama itu juga hendaklah berpuasa sunat Isnin & Khamis, In shaa Allah…


Ya Allah! Ya Tuhan kami, dengan menggunakan sebahagian daripada nama-nama-Mu yang baik ini, kabulkanlah permintaan kami. Dikau telah menjanjikan akan mengkabulkan permintaan mereka yang berdoa dengan menggunakan nama-nama-Mu. Kabulkanlah permintaan kami ya Allah, janganlah Dikau sia-siakan doa kami ini.








Pengambilan supplement juga sebagai salah satu usaha yg boleh kita lakukan untuk mendapatkan cahaya mata... In shaa Allah dgn izi-Nya jua...

Tips cepat hamil dengan GLA Complex Shaklee








Fai CeritaCinta
Shaklee Independent Distributor
ID Shaklee : 852741
HP: 019-7428120
Email: nnurfairuz@gmail.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)

6 comments

Write comments
Kakzakie
AUTHOR
November 29, 2012 at 4:06 PM delete

Kakak dah tutup production sekarang. Anak-anak dah besarlah Fai. Amalkan pada yg belum lagi...

psst: pergi gathering kat rumah che Mat Gebu tak Sabtu ini? Org KL nak jumpa org Johor tau.

Reply
avatar
November 29, 2012 at 4:22 PM delete

hehe.. kak zakie, thanks bgtau. fai tak pegi, husband ade keje... msti ramai blogger yg ada nnti kan

Reply
avatar
Qhaifa Nur
AUTHOR
November 29, 2012 at 8:02 PM delete

samalah dgn Kakzakie dh ttup kilang he..he..
moga jika diamalkan pada mereka yg nak anak, akan termakbul impian........

seronoknya Kakzakie, sure ramai blogger yg hadir..........

Reply
avatar
Deqla manjew
AUTHOR
December 3, 2012 at 4:04 PM delete

ehh dear..dah terslh tmpt komen daa.. ingatkan komen awk kat bawah..hihi...xpela, pndai2 la eh awk pindahkan komen tu nnti..haha

Reply
avatar
Marya Yusof
AUTHOR
December 4, 2012 at 5:53 AM delete

As salam Fai,

Apa2 jua usaha kena ada kan Fai! Thank you dik :))

Reply
avatar