Perbezaan Vitamin E Shaklee yg anda perlu tahu

9:57 PM 1 Comments A+ a-

Vitamin untuk penjagaan kulit muka antara vitamin yg glamour di CeritaCinta dan mendapat sambutan tinggi setiap hari... Alhamdulillah, semakin ramai yg mempunyai kesedaran untuk kelihatan cantik dari luar dan dalam. Ramai yg nak cantik semulajadi dgn Shaklee. Hehe... Ramai juga yang tanya Fai tentang vitamin E...  “sama tak vitamin E Shaklee ni dgn vitamin E kat farmasi??” Fai tak tahu vitamin E kat farmasi tu mcm mana. TAPI, yang Fai tahu vitamin E Shaklee ni ada PERBEZAANNYA... Jommm baca apa perbezaan vitamin E Shaklee ni...


PERBEZAAN VITAMIN E SHAKLEE

Dibuat daripada minyak soya organik dan minyak biji gandum yg kaya dgn vitamin E.

Menggunakan vitamin E asli (d-alfa tocophero) bukan sintetik (l-alfa) >> boleh tengok pada label botol vitamin E Shaklee

Vitamin E yg paling lengkap di pasaran kerana mengandungi  10mg unsur SELENIUM semulajadi yg membantu tubuh kita untuk menyerap vitamin E dgn lebih effisien, memelihara membran sel, sel darah merah dan memelihara tisu-tisu otot.

Vitamin E Shaklee adalah antioksidan yg kuat. 1 kapsul vitamin E Shaklee = 400iu vitamin E... iaitu bersamaan

  • 40 hidangan (setiap hidangan 1 auns) buah badam semulajadi
  • 28 hidangan (setiap hidangan 2 sudu makan) minyak bunga merah
  • 24 hidangan (setiap hidangan 1 sud makan) mayonis




Atas sebab2 ni lah, Fai sukaaa dgn vitamin E Shaklee. Ni baru citer tentang perrbezaannya... Belum cerita tentang kesannya lagi. Sesiapa yg dah cuba, sure akan jatuh cinta. Hehe... Ramaiii yg dah teruja tau dengan vitamin E Shaklee ni... Anda bila lagi?? Jangan terlambat, nanti menyesal... hihi (>___<)





Fai CeritaCinta 
Shaklee Independent Distributor 
ID Shaklee : 852741 
HP: 019-7428120 
Email: nnurfairuz@gmail.com 


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Work at Home Mom. Fulltime Shaklee Independent Distributor Founder Project Shaklee Team (PST)

1 comments:

Write comments
IntaNBerliaN
AUTHOR
September 23, 2012 at 11:09 PM delete

dulu sblm kawen akak selalu gak mkn vit e ni tp skrg dah lama xmkn...

*fai, akak nak tanya, set bersali n shaklee ni brp rm yer?

Reply
avatar